DTSD is de afgelopen jaren gegroeid. Leren, ontwikkelen en vernieuwen stond en staat daarin voorop. Het dienstenpakket werd steeds completer en verfijnder. Dit vertaalt zich door naar alle uitingen van de organisatie. De bestaande huisstijl paste daarom niet meer. Een nieuwe huisstijl werd een feit!
Passie voor verpakken
Samen met reclamebureaus Brands On Fire én Marketingmanager.nu ontstond een nieuwe visuele, eigentijdse presentatie van de organisatie. Brands On Fire adviseert klanten als Skyradio, Autotrader en Sanoma. Marketingmanager.nu heeft jarenlange ervaring met klanten in de verpakkingswereld. Gezamenlijk ontstond er een reis. Een reis van idee naar vorm waarin de passie voor verpakken voorop stond. Directeur Michel Joosten hierover: “Een betere uitstraling hadden wij ons niet kunnen wensen. Ik vind het krachtig dat Brands On Fire en Marketingmanager.nu onze openheid hebben gevisualiseerd. Passie voor verpakken is zo kenmerkend voor onze bedrijfscultuur!”